woensdag 16 september 2009

I love!

Ik hou van: de herfst met zonder regen, appeltaart,spelen met mijn neefjes en nichtje, alle boeken van Ronald Giphart, The Hangover, The Sopranos, tijdschriften, de grote bieb in Amsterdam, parfum, de Amsterdamse grachten, goeie spijkerbroeken, feestjes en partijen, wijn, joggen, de zee, de nieuwe single van The Gossip, de wintercollectie, de nieuwe winkel van French Connection (heel veel mooie kleren!), Rock Werchter, roken, ontbijten met een zacht gekookt eitje, Picasso's blauwe periode, eerlijkheid, home exchange (al is het tot nu toe nooit gelukt), tennissen (zonder regels), ijsjes, familie etentjes, carnaval, Valtifest, Artis, fietsen, bioscoopbonnen van de AH, brood van BROOD, Allstars, zand, de zon, reizen, leuke mensen, Guitar Hero( bij voorbaat want nog nooit gespeeld),Charlie (mijn hond)...en uiteraard alle leuke en ultra lieve mensen die ik om mij heen heb!!!


Ik haat: herfst met regen, muizen, Taal is echt mij ding (bevooroordeeld, want nooit gelezen, maar de titel staat me niet aan), feestjes en partijen met stomme mensen, ABBA (al heb ik tegen beter weten in toch laatst Mama Mia gekeken), pukkels, ongesteld zijn, bruiloften die al om 01:00 uur stoppen (dan zit ik er net lekker in), She is not that into you, banken die niet willen financieren, weer het huis opruimen, treinen die vertraging hebben, Charlie als hij niet luistert, vriendinnen die te verstandig zijn, een lekke band en mijn webwinkel die te traag tot stand komt....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen