dinsdag 29 september 2009

Pieken en dalen!

Mijn leven als ondernemer kent pieken en dalen. Zo kreeg ik deze week bij het ontvangen van de opzet van de website een lichte paniekaanval. Zijn aangeleverde design kwam in het geheel niet overeen (understatement)met de ideeën die ik in mijn hoofd heb. En de webshop moet volgende week de lucht al in. Bovendien willen steeds meer merken eerst een website zien voordat ze met mij in zee willen. Je begrijpt: grote consternatie! Vanmiddag meteen de webdesigner mijn schetsen laten zien om hem weer een duw in de goede richting te geven. Ben benieuwd! Verder doen de mensen van de financiering ook hun uiterste best mijn stress gehalte te verhogen. Het duurt allemaal zo lang!De aanvraag heb ik zo'n 2 maanden geleden ingediend en deze week hoor ik definitief een ja of een nee. Bij een ja kan ik echt gaan inkopen, bij een nee blijft het assortiment heel beperkt.

Gelukkig zijn er ook grote pieken! Morgen vertrek ik (op uitnodiging van een sieraden merk waar ik graag zaken mee wil doen) naar Parijs om een Ethical Fashion show bij te wonen. Ik was behoorlijk opgetogen toen ik de uitnodiging ontving, een modeshow in Parijs maak je natuurlijk niet iedere dag mee! Mijn vriend gaat mee als prive chauffeur en de suite in het Formule 1 hotel is al geboekt! Gisteren heb ik schoenen voor de zomer 2010 ingekocht, Sarah Jessica Parker draagt ze in de nieuwe Sex and the City film, ik vind ze zelf echt te gek! Nu maar hopen dat andere mensen ze ook waarderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten