dinsdag 13 oktober 2009

Druk, druk, druk...

De financiering is rond gekomen! Dus nu is het echt begonnen! De afgelopen dagen ben ik druk geweest met de website. Vormgeving, de geschreven inhoud, foto's van de producten (dank je wel Tim!) en nadenken over suffe dingen die wel heel belangrijk zijn. Ideal, verpakkingsmateriaal, verzenden, een keurmerk enz. Allemaal heel leuk en leerzaam om te doen. Maar het allerleukste vind ik het inkopen en het daarna daadwerkelijk ontvangen van de producten. Ik word zo blij als er weer een hele grote doos vol met leuke spullen bij mij thuis wordt afgeleverd. Omdat ik geen extra kamer heb, is de hele voorraad in een hoekje in de slaapkamer gestationeerd. Hopelijk gaat de shop goed lopen en kan ik me snel een echt pand permitteren. Want ik wil nog steeds het allerliefst een echte boetiek, waar ik naast het winkelgedeelte ook thee, koffie en versgeperste sapjes voor een normale prijs kan verkopen. En waar je uiteraard heel gezellig kunt zitten. Maar goed, zover is het nog niet...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten