woensdag 3 februari 2010

De vrekkenclub

Sinds afgelopen zomer ben ik lid van de vrekkenclub, opgericht door vriendin M. De afgelopen maanden hebben wij talloze bevindingen gedaan. Zo zijn we erachter dat je maar beter niet moet bezuinigen op:


* mascara: met die van het huismerk Kruidvat zie ik geen enkel verschil. De mascara zit algauw rondom mijn ogen (kan ook aan mijn ietwat onstabiele hand liggen) ipv op mijn wimpers. Ik ben zeer tevreden met die van Clinique. Dit merk test (zeggen ze) ook niet op dieren.


* scheermesjes: om heelhuids door de dagelijkse scheerstrijd te komen: de blauwe mesjes van Gilette.


* chocopasta: huismerk AH valt in het niet bij de echte Nutella.


* vlees: liever 1 keer per week vers van de echte biologische slager dan kiloknallers van de supermarkt.


* wijn: NEE, Canei is echt niet lekker en JA, die fles staat scheef (of is dat een ander merk?). Tip: Grapedistrict heeft heerlijke organic prosecco.


Tot zover enkele tips van de vrekkenclub!

1 opmerking:

  1. die super cheape pindakaas van de appie of dirk is veeeeel lekkerder dan die van calve

    BeantwoordenVerwijderen