woensdag 14 juli 2010

Ik ben er weer bij!!


Das lang geleden! Het was ook zo hectisch allemaal. Met de winkel uiteraard, maar ook met de WK gekte. Ik had het idee in een wekenlange carnavalsroes te leven. Maar nu al het oranje weer onder in de kast ligt, mijn lever een time out verdiend (of beter gezegd nodig had) en mijn allerliefste schat weer thuis is (na 7 weken Zuid-Afrika), kom ik langzaam weer een beetje tot leven. De laatste 2 dagen is het rustig in de winkel en dat geeft mij eindelijk de tijd om te starten met het wegwerken van die eeuwige, ellenlange to do lijst. Belastingaangifte (oftewel de schoenendoos sorteren, mails op facturen checken en allerlei andere chaotische niet gestructeerde administratie toestanden), flyers, visitekaartjes, 100 mails wegwerken en nog meer van dat soort ellende. Maar hoort er allemaal bij. Heb vandaag wel echt een nationale pechdag. Het brood is niet geleverd, ernstig in mijn vinger gesneden (echt bijna het topje eraf), geblenderd zonder deksel (zooo kut om die fruit rotzooi op te ruimen, 5 kisten trostomaten ontvangen ipv 5 trossen. Niet leuk. Gelukkig is het zomer, dat maakt het allemaal een stuk minder erg. Oh, mocht je nog een toprecept met tomaatjes weten: LET ME KNOW! Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten