zondag 13 september 2009

Dr. Dreamy

Tot een uur geleden behoorde ik tot het uitstervende ras van Nederlandse 28 jarige meisjes die nog nooit een aflevering van Grey's Anatomy had gezien. Maar nadat ik vanmiddag op de rommelmarkt het eerste seizoen voor een prikkie op de kop had getikt, mijn vriendje niet thuis was en er niks op de tv was heb ik mij onder het genot van een ouderwetse (zelfgemaakte!) appelbol en een kop thee op de bank genetseld. Ik vond het leuk. Ik vind Mr. Mc Dreamy charmant, maar zijn naam niet echt. Ik vind Mc toch een beetje teveel aan hamburgers denken. Bovendien had een vriendin van mij vroeger een kortstondige romance met een Mac. Het toeval wil dat zijn hoofd ook nog eens op een hamburger (want platgeslagenachtig) leek. Maar ik dwaal af. Mc Dreamy is dus leuk, ben benieuwd wanneer die andere de stoom meneer in beeld komt. Rare namen hoor, kan iemand mij vertellen waar ze vandaan komen! Meredith vind ik niet zo leuk, ze praat raar en ze knijpt met haar ogen. Afijn, genoeg over de serie! Belangrijker is dat ik mijn eerste blog heb geschreven! Yoehoe!! Ik vond het een moeilijke bevalling hoor, zo'n eerste stukje. Maar alles voor het goede doel want deze blog hoort bij BETERENLEUK, mijn eigen bedrijf dat ik sinds een maand heb. Op dit moment ben ik in afwachting van een financiering, maar ik heb al wel 75 shirts laten drukken. Deze shirts ga ik aanstaande zondag op ParkArt verkopen. Ze hebben een hele coole opdruk en 10% van de opbrengst gaat naar het goede doel. Ben heel benieuwd hoe ze gaan lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten