vrijdag 18 december 2009

I love Doutzen!

Doutzen zit, vanwege haar werk voor Dance4Life, vanavond bij Pauw en Witteman. Wat is ze mooi en leuk! Ik vind haar 1 van de meest bijzondere vrouwen van dit moment. Spontaan, eerlijk en vooral heel echt. Die lippen! Die ogen! Mocht je het gezien hebben: ik denk dat menig vrouw die het gezien heeft, morgen ook zo'n eyelinertje als Doutzen gaat proberen. Ik in ieder geval wel!


Niet onverwacht komt het gewicht van modellen ter sprake en wordt het commentaar op Rosalinde (ze werd te dik bevonden) in Benelux Next Topmodel aangehaald. Compleet met fragmenten. Pauw en Witteman vragen Doutzen naar haar geheim om in shape te blijven. Ze vertelt dat ze veel sport en alles eet, maar wel in proportie. P&W lijken niet tevreden met het antwoord, het is alsof ze niet geloven dat Doutzen echt eet. En dat vind ik nou zo gek van die mannen. Je ziet aan Doutzen dat ze een gezond gewicht heeft en lekker in haar vel zit. Maar klaarblijkelijk willen ze horen dat ze nooit eet. Dat vind ik jammer. Want het is niet moeilijk een normaal gewicht te hebben. Iedereen weet dat je niet alles zomaar klakkeloos in je mond moet (en hoeft) te stoppen en dat sporten gezond is. Hardlopen schijnt zelfs een positief effect te hebben op depressiviteit. Bovendien is consuminderen (sorry voor dit woord, ik heb er ook een hekel aan) ook beter voor het milieu en je portemonnee. Dus: bedenk wat je in je mond stopt, trek die sportschoenen aan en ga! Je wordt er blij van! Echt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten