woensdag 17 november 2010

Becoming 30, deel 2: De ideale dag!

Ik ontwaak tussen zijdezachte lakens van een chic hotel, naast me ligt mijn vriendje. Een butler rijdt zo'n karretje naar binnen met een XL ontbijt compleet met champagne. Vers fruit, zachtgekookt eitje...Hierna een massage, manicure en pedicure. Daarna slenteren door de stad (Anvers, my favourite!), ik mag een kadootje bij Tiffany&Co uitzoeken (zo'n blauw doosje lonkt als een malle). Een tussenstop bij een koffiebarretje en dan op naar het restaurant voor een lunch met mijn familie. Hierna op zoek naar de perfecte party dress voor de avond. Terug in het hotel uitgebreid douchen en een kleine powernap. De visagiste komt voor de grote metamorfose. Nog even een cocktail in de lounge en dan naar een restaurant met lange tafels waar al mijn vrienden zitten. Na een uitgebreid diner even een gokje wagen aan de roulettetafel en daarna dansen dansen en nog eens dansen! Ja zo'n verjaardag lijkt me wel wat....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten