zondag 5 juni 2011

Slapen in een boomhut!




Nog op zoek naar een leuk adresje voor de zomervakantie? Mijn vriend en ik bezochten drie jaar geleden Orion B&B, een prachtige B&B in het dorpje Saint-Paul de Vence in Frankrijk. Tussen het groen, hoog in de bomen, zijn vier luxe boomhutten, de perfecte plek om de rest van de wereld even achter je te laten. De hutten hebben allen een naam uit de Disney film Jungle boek, zo sliepen wij in hutje Bagheera. Er is een ecologisch zwembad, je kunt er jeu de boules spelen, er zijn twee superleuke restaurantjes (met een waanzinnig uitzicht) op loopafstand, het centrum van Saint-Paul de Vence is leuk en het (bio)ontbijt wat verzorgd wordt door eigenaresse Diana is elke ochtend een feest. Kortom, een superplek! Voor ouders: er is een boomlodge waarbij de kinderen in hun eigen mini boomhut slapen.


www.orionbb.com

1 opmerking:

  1. O, wat lijk mij echt geweldig! Helemaal tot jezelf komen in zo'n boomhutje. Ik heb de foto's net aan mijn man laten zien en hij is verkocht! Nu even kijken of wij het ook kunnen doen met 2 superdrukke kindjes... :)

    BeantwoordenVerwijderen