zaterdag 31 december 2011

2011, het lijstje

Wandelen door de wijngaarden van Beaune


Het leukste uitje
Culinair Beaune en aansluitend een paar dagen skiën in Frankrijk


De mooiste cd
Heel cliché, maar ook voor mij; Adele's 21


Meest overschat
Lana del Rey


Zuurste moment
Het missen van Rock Werchter


Heftigste dag 
2 december


Mooiste moment
De ochtend van 3 december, het eerste echte oogcontact met mijn zoon


Meest memorable zomeravond
Eten in de tuin bij La Paloma, Ibiza


Lekkerste taart
Key Lime Pie


Ellendigste dag
Ergens halverwege de zwangerschap zag ik het even niet meer zitten, een stukje pre natale angst en stress


Leukste festival
Rollende keukens


Film waar ik t meest bij heb gelachen
Crazy, Stupid, Love


Onverwacht goed
Limitless


Bar slecht
Bad Teacher


Spannendste serie
The Killing


Verslonden boeken
Op t eind van mijn zwangerschap: de hele Camilla Lackberg serie


Best gelukte recept
Vishamburgers uit NRC Next (recept volgt)


Lekkerst gegeten
Nog nooit zo weinig uitgegeten als afgelopen jaar, niks nieuws ontdekt. Dus een gouwe ouwe: sushi bij The Red Sun.


Het lekkerste ijs
Gemaakt van Marc de Bourgogne, gedronken in Beaune


Alcoholisch gezien het meest genoten van
Een glaasje bubbels uit Zuid-Afrika (Graham Beck)


Spannendste moment
De onderhandelingen voor het nieuwe en oude huis


Fijnste ontdekking
Spotify


Opmerkelijk
Koninginnedag is ook leuk zonder alcohol. Ja, heus waar.


Meest recente volschietmoment
Mijn puberende 15 jarig neefje die met kerst mijn moeder omhelst


Zakelijk hoogtepunt
Dat ik, dankzij de geweldige meiden, Beter&Leuk met een gerust hart achter me kon laten toen ik zwangerschap technisch niet meer kon werken.


Zakelijk dieptepunt
Dat ik nog geld krijg van een bedrijf wat failliet (en daarna vrolijk hetzelfde is gaan doen onder een andere naam) is gegaan


Meest dankbaar
Mijn papa en mama omdat ze altijd voor mij klaar staan.


Grootste held
Haico J., de leukste huisgenoot ever. Ondanks mijn zwangerschap moodswings (en ik heb hem het leven soms echt zuur gemaakt) bleef ie altijd aan mijn zijde. Bovendien is ie de beste vader ooit. En heeft hij naast zijn eigen werk heel veel tijd in Beter&Leuk gestoken. R.E.S.P.E.C.T en dank je wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten