dinsdag 14 februari 2012

Happy Valentijn!


Natuurlijk is 't een mega commercieel feestje waar de middenstand (zoals ik!) heel blij van wordt. Maar je kunt 't ook zien als een dag waar je even extra stilstaat bij diegene die je liefhebt. En dat hoeft zeker niet met kadoos, maar wel met lieve woorden en misschien kan je vandaag wat extra tijd voor elkaar maken. Als je dat altijd al doet: CHAPEAU!Ik probeer t wel te doen,maar ja..dat jachtige bestaan,he! Ondertussen gaan mijn cherie en ik tussen het verhuisdozen inpakken en administratie door lunchen bij Het Conservatorium Hotel (ben benieuwd naar het eten, het decor schijnt waanzinnig te zijn). 


Bij Beter&Leuk vieren we Valentijn vandaag over de top. Met brunch&high tea voor 2, loooove cupcakes,Red Velvet Taart (die stond al heel lang op onze bak wish list), brownies,scones en havermout cookies. We hadden een klein aubergine overschot dus daar heb ik Baba Ganoush van gemaakt (receptje volgt). 


Mocht je vandaag naar de film gaan, dan zou ik naar1 van de volgende gaan: Extremely Loud en Incredible Close (mijn lievelingsboek), Shame, Hugo en The Artist. En als je lekker thuis blijft: One Day. Ik geloof dat de meningen hierover verdeeld waren, maar ik vond m echt wel mooi. 


Have a nice one!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten