maandag 13 februari 2012

Partner gezocht!

Vondelpark zaterdagochtend
Oei oei oei wat is het allemaal druk en veel! Ondernemen sowieso en nu is daar ook nog een kleine bijgekomen... Mijn hoofd ontploft van alle leuke plannen, maar heb nooit tijd om 't uit te voeren. eigenlijk loop ik, vanwege tijdgebrek, altijd met alles achter. Tijd voor een verandering! Tijd voor versterking! Daarom ben ik op zoek naar iemand die Beter&Leuk samen met mij wil runnen. Wie o wie herkent zichzelf in onderstaande steekwoorden:

Heeeeel veel liefde voor eten en drinken (en dan niet alleen om 't op te eten)
Creatief
Gestructureerd
Ondernemend
Positief
Mode
Verantwoordelijk
Sociaal

Spreekt hopelijk voor zich dat hard werken part of the deal is en dat ik niet graag samenwerk met iemand die plofkippen heel normaal vindt (maar ja dan kan je ook niet van eten houden). En oh ja: ondernemen is altijd spannend en hoewel we gaan werken op basis van een vast maandsalaris brengt 't eigen baas zijn wel financiĆ«le onzekerheid met zich mee.

Als 't je nog steeds te gek lijkt samen met mij Beter&Leuk naar een hoger niveau te tillen, stuur dan een brief naar: info@beterenleuk.nl. Ik ga eerst ff verhuizen en mij in maart pas verdiepen in de brieven. Opsturen kan dan ook tot 1 maart.

1 opmerking:

  1. Oh wat jammer dat ik niet meer in A'dam woon maar helemaal in het hoge noorden... Hoewel ik het daar heel erg naar m'n zin heb :) Succes met je zoektocht!

    BeantwoordenVerwijderen