woensdag 4 november 2009

The days after..


Ik heb zo toegeleefd naar de lancering van de website, dat ik me nu heel raar voel. Ik moet eigenlijk van alles doen (vooral zorgen dat de mensen de webshop kunnen vinden), maar ik kom er niet echt aan toe. Of beter gezegd, ik kan me er niet goed toe zetten. Van dit weer schiet je ook zo gemakkelijk in de depressie stand. Maar das natuurlijk nergens voor nodig!

Er scheen vandaag ook licht aan de horizon. Jawel. Mijn langverwachte bestelling uit Amerika is binnen! Deze was al een maand geleden verzonden, maar de douane in Nederland doet er nog al lang over om het pakketje bij de ontvanger te krijgen. Mijn blijdschap werd wel een beetje getemperd toen bleek dat ik nog 70 euro aan invoerrechten moest afrekenen. En zo leer ik elke dag wat bij. Van de inhoud werd ik heel blij! Organic olie en lippenbalsem! En zo leuk vormgegeven!

Oh ja, aan alle lieve mensen die afgelopen weekend zijn langsgeweest: Dank je wel!! En diegene die verzaakt hebben kunnen 26 november in de herkansing. Het thema op deze datum is: wine & shop till you drop! Een goede invulling van een donderdagavond dus....Meer info hierover volgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten