woensdag 24 maart 2010

Musthaves


Ik vind musthaves best een vermoeiende term. Omdat je het gevoel krijgt dat je de artikelen die afgebeeld staan ook echt wilt hebben. De term doet zijn naam dan ook eer aan en dat is de bedoeling denk ik dan maar. Bedenk ik mij ineens wanneer het fashion werd om het woord te gebruiken. Geen idee eigenlijk. Tegenwoordig wordt het te pas en te onpas gebruikt. Hoe dan ook, afgelopen vrijdagavond was ik slachtoffer van de musthave rage. Het begon in het restaurant waar ik met oud-collega's van bedrijf 1 (dezelfde avond had ik namelijk ook nog een afspraak met oud-collega's van bedrijf 2) had afgesproken. Daar aangekomen bleek dat ik precies hetzelfde jurkje aanhad als iemand anders binnen het gezelschap. En het gaat in dit geval om de musthave van zomer 2010: een jurkje met streepjes. Niet echt een onopvallend design. Gedurende een paar uur hebben wij ons steeds verplaatst met een persoon tussen ons in. Zodat we niet 2 streepjes op 1 rij waren. Snap je het nog? Zoals gezegd had ik een razend druk programma die avond en ging na het eten naar de kroeg waar de oud-collega's van bedrijf 2 aan het borrelen waren. Niets vermoedend, nippend aan mijn glas wijn, wijst een manspersoon mij op een meisje in de kroeg met hetzelfde jurkje aan. Wat zullen we nou krijgen, 2 op 1 avond! Gelukkig haastte hij zich erbij te zeggen dat het mij veel beter stond. Was ik weer blij! In de foto hierboven zijn de andere musthave items (volgens de ELLE) voor zomer 2010 te zien, doe er je voordeel mee!

1 opmerking:

  1. Ik vind het echt dat je een superleuke site hebt! Kom snel een keer in je winkel kijken,
    groetjes Suzie(zusje van Merel)

    BeantwoordenVerwijderen